• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

cg/loncin 125/150

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Outer
Weteran
Weteran
Posty: 485
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Outer » czw 20 lut, 2014

sory Outer, babram się w tym juz kilka lat :)


Jeżeli babrasz w cg od kilku lat to zwracam honor.

Ale wątpie, po tym tekscie.

250nie chce :) nie wejdzie hehszky


Bo 125 i 250 mają dokładnie te same wymiary.

Pokaż zdjęcie jak wymodziłeś, bo widzę, że czas brać popkorn.

Głowica 4v w starym dobrym ohv haha.


Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » pt 21 lut, 2014

nie ma tych samych wymiarów chyba że chinska baza :) 150weszla na styk a kit z bigbora nie wchodzi po nadcięciu żeberek tak że pozdro Outer, ;* :)
4zaworowa glowiczka :) org siedzi 2 zaworowka ;)

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 485
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Outer » sob 22 lut, 2014

Pokaż zdjęcie jak wymodziłeś, bo widzę, że czas brać popkorn.


A ten silnik mam i znam go bardzo dobrze. Pierwsze słyszę, by 150 weszła na styk, skoro nie zwiększa się skok tłoka i zwiększyć się nie ma prawa, a big bore, oprócz kitu 150 i 200 nie istnieje. (150 ccm jest big borem, ale widocznie, są big bory bigowych borów hahahah)
250 jest tych samych wymiarów montażowych, tzw. plug play, dalej skok tłoka się nie zwiększa, silnik ma charakter podkwadratowy i max. ciąg ma przy 6500-7000 rpm.

Czekam na zdjęcia.

Btw. crf 150 ma tak samo z tym silnikiem wspólnego i pasującego, jak bandit 1200.
Ostatnio zmieniony sob 22 lut, 2014 przez Outer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Nartivun
Weteran
Weteran
Posty: 261
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Koszalin

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Nartivun » sob 22 lut, 2014

TheStunter, mógłbyś wrzucić foto jak tu wszystko wygląda ? Sam jestem bardzo ciekawy :)
OdwiedÂź mĂłj temat : Zipp PRO 125

Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » pn 24 lut, 2014

Outer, chyba masz złe dojścia na tym ebayowym allegro ;)wszystko przywiózł mi braciszek z serwisu daytona :) big bor 150 170 200 230:) :) tego używa DAYTONA do modyfikacji :)

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 485
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Outer » pn 24 lut, 2014

O czym ty pierdzielisz, masz silnik cg z ohv, czyli tak jak nazwałeś temat cg loncin 125 150 i chcę zobaczyć jak tego ohv porobiłeś, bo na razie nie masz pojęcia o czym ty piszesz.

Daj zdjęcia.

Awatar użytkownika
Nartivun
Weteran
Weteran
Posty: 261
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Koszalin

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Nartivun » wt 25 lut, 2014

To tak jakby powiedzieć, że masz OHV z wałkiem rozrządu :D Będą te fotki, jestem naprawdę ciekawy :P
OdwiedÂź mĂłj temat : Zipp PRO 125

Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » pt 07 mar, 2014

wałek rozrządu wywalony zaspawany kanał na wałek 4 szpilki wykorzystane do orginalnej blachy z konikami ;) z tym że po lekkich modyfikacjach jak długo wytrzyma to nie wiadomo :) po 2 koniki na strone dane i gra lala ;)

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5150
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: speeder » pt 07 mar, 2014

chłopie pokaż fotki :)

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 485
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Outer » pt 07 mar, 2014

beka z typa

Forumowicz22
Majster
Majster
Posty: 100
Rejestracja: sob 02 lut, 2013
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Forumowicz22 » pn 10 mar, 2014

Czy mi się wydaje czy to wszystko to bujda? NIe widać zdjęć tego silnika, nawet nie dodał tego crf po takim ostrym tunie


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©