• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

cg/loncin 125/150

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » wt 04 lut, 2014

SIEMA! :)
mam chinski silniczek stary z oriona 125 :) tak oficjalnie to siedzi tam teraz cylinder 125 z cpi silnik jest na popychaczach(nie ma łańcuszka) :) no i takie pytanie... jakie są części w sprzedaży do ala tuningu :) szukam magneta lekkiego no ale nie moge nic do tego znaleźć cylinder nie problem bo nawet z crf 150f pasuje jak w orginał tylko chciał bym z niego wyciągnąć troszkę mocy z małał robotą bo zazwyczaj to przerabiałem dorabiałem części na orginał :) mam w planie zarzucić do niego zawotki tytanki cyl z crf 150.... może widzieliście jakieś popychacze "sportasne" zamiast sportowego wałka rozrządu albo wał który podejdzie bo z crf nie wyjdzie zebatka jedna nie pasi przy wale a z crf nie sa zbijane :/ pomozcie mi coś co tam mozna jeszcze zrobic żeby było jak najlepiej :) bo mam hondziawkę monkeya i tam właśnie idzie ten silnik bo pirani 190 czy 170 nie chce tam pchać przereklamowany silnik w tych modelach hond


Awatar użytkownika
Alpen
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 3590
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Alpen » wt 04 lut, 2014

Możesz zrobić 200ccm na chińskich częściach. Trochę szukałem w int jakiś tuningowych partów ale nic nie znalazłem :/ Lecz jednak podejrzewam, że lekkie magneto z poziomych silników powinno podejść :) Co by tylko zapłon dobrze ustawić.
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » czw 06 lut, 2014

Alpen, nie podejdzie inner outer :) zapomnijmy
zacznijmy on tego ze w cg150 cewki i magneto pływa w oleju silnikowym ale to jeszcze nie problem przecież lakier na cewki jeszcze raz dodatkowo i na kable i ma być...
inna śrędnica wału cewki typowo po chinsku na lewej kapie magneto mozna powiedziec odwrotnei czyli tradycja a pod nia talerz od rozrusznika ;) cylinder 200.... 1 z cylka crf150f wiecej wycisne :) 2 nie podejdzie inny rozstaw szpil w crf dokladnie tak samo to wyglada z chinola nie podejedzie tu 2 szpilki sa w rówej odleglosci a 2 i obie innaczej :(
kurde nie wydumałem nic na temat tego tuningu ;c outer by na nim śmigał bo inner nie bardzo bedzie problem z zapaleniem praktycznie 0 zamachu... inner bym rozwiercil na wał stozkowym wiertłem a outer moze;/ tam nie ma scianki a outer najlepsze wyjscie ma lepszą masę nie chce miec problemow z odpalaniem a tym bardziej ze silnik ma palic u mn nawet przy -20 :)

Awatar użytkownika
Alpen
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 3590
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Alpen » pt 07 lut, 2014

Moja 150, silnik jak cg ma cewki i magneto takie jak w crossikach 125, tzn nie w oleju ;) Tylko do karteru przykręcane.
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » sob 08 lut, 2014

a u mn wszystko pływa w oleju to jest powalone :/ są dziury od dołu wał widać i wszystko na pływająco.... wiem bo ostatnio założyłem od magneta drugą pompę oleju+ wkleiłem krucce na chłodnice oleju z osbnej pompy... zakładałem outera i nie wyjdzie w żadne sposób ;x

Awatar użytkownika
Nartivun
Weteran
Weteran
Posty: 261
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Koszalin

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Nartivun » sob 08 lut, 2014

TheStunter, a mógłbyś pokazać fotkę, jak to u ciebie wygląda? I jak montujesz chłodnicę? Co do tematu, u mnie jest tak samo jak u Alpena, nic nie pływa w oleju :D
OdwiedÂź mĂłj temat : Zipp PRO 125

Awatar użytkownika
Alpen
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 3590
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Alpen » ndz 09 lut, 2014

Nartivun, W silnikach cg z rozrusznikiem chyba pływa w oleju :P W zetce 50 pływa też :)
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
Nartivun
Weteran
Weteran
Posty: 261
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Koszalin

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Nartivun » ndz 09 lut, 2014

Alpen, naprawdę :D ? Czyli może u mnie też pływa ? A tak z ciekawości to jak to ma cel ten olej w cewkach?
Ostatnio zmieniony ndz 09 lut, 2014 przez Nartivun, łącznie zmieniany 1 raz.
OdwiedÂź mĂłj temat : Zipp PRO 125

Awatar użytkownika
Alpen
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 3590
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Alpen » ndz 09 lut, 2014

Czemu tak jest to pojęcia nie mam :)
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » śr 12 lut, 2014

mogę pokazać foty ale to nie teraz aż wszystko bedzie złożone noo normalnie w lewej kapie mam wypuszczone 2 króćce pod spodem silnika a w środku pompa jest po prawej stronie na samym dole napedzona trybami i dodatkową zębatką przed bendiksem całkiem nieźle i z pompy jest puszczony przewód w stalowym oplocie wysoko temperaturowy ktory doprowada olej do jednego z króćców a drugim jest powrót i wraca swobodnie ciśnienie wypycha no nieźle jest tylko teraz muszę zamontować 2 chłodniczki złączyć przelew i bedzie ok

Awatar użytkownika
Alpen
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 3590
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Alpen » śr 12 lut, 2014

TheStunter, Sam to robiłeś czy jak? :)
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
kamil_gs
Majster
Majster
Posty: 129
Rejestracja: wt 05 lut, 2013
Lokalizacja: Sulikowo

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: kamil_gs » czw 13 lut, 2014

olej ma za zadanie chłodzić cewki (chyba)...
i nie wiem po co dodatkowy lakier na cewki psikać skoro olej prądu nie przewodzi

Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » czw 13 lut, 2014

a dodatkowy lakier dla pola elekto jonowego :) aby się jony dodatnie nie rozchodziły nie parowały w olej :D
sam to robię olej wszystko podaje już tylko silnik włożyć do ramy puścić węże no i oczywiście muszę założyć zwykłął osłonę silnika dziurkowaną bo moto nie jest do jazdy po terenie co innego crf 250 czy cr500 :D
Widział coś ktoś może na temat tuningu jakiś kitow do tego silniczka?

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 485
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: Outer » śr 19 lut, 2014

Sprzedaj 125, kup 250 i sie nie ośmieszaj z tymi niby tuningami, oprócz kita 150, lub 200 z wymianą wału nie zrobisz z tego silnika nic. Z tego co widzę w tym chaotycznym piśmie, nie znasz w ogóle tego silnika. Jeżeli masz silnik cg 125, to masz 1:1 wszystkie rozwiązania z hondy cg 125.
Najlepiej wyjdziesz jak kupisz 250 (230 ccm) ohc, będziesz mięć około 19 prawdziwych koni, ten sam silnik jest w hondach crf 230, ze zmienioną skrzynią na 6 biegów.\
W każdym cg będzie olej pływał.
Ostatnio zmieniony śr 19 lut, 2014 przez Outer, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
TheStunter
Majster
Majster
Posty: 142
Rejestracja: sob 29 wrz, 2012
Lokalizacja: Poland

Re: cg/loncin 125/150

Postautor: TheStunter » śr 19 lut, 2014

sory Outer, babram się w tym juz kilka lat :)
już wszystko zrobione :) dodatkowa pompa oleju cylinder crf 150f głowica dayton 4 zaworowa wał znalazłem w garażu oema :) outer kit rozwiercony stożkowo :) wszystko cacy chodzi osiągi wyśmienite tylko jak narazie mam gaziora :) za kilka dni montuje wtrysk albo gazior z crf150r :) motorek stoi już czeka jedynie na dobre wydechy :)
250nie chce :) nie wejdzie hehszky ;) za wysoka do ramy 150 wchodzi na ideał jak z fabryki :) myśle tylko nad kółkami sm z yzf z tylną zawiechą :)


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©