Witam, kiedyś widziałem tutaj na forum sprzęty z silnikiem pionowym w ramie od silnika poziomego. Interesuje mnie to, jak te silniki zostały umiejscowione, między innymi czy silnik względem poziomego jest niżej by zmieścił się w ramie WS50, jak wygląda sprawa z gaźnikiem - czy nie haczy o grzbiet ramy i czy zębatka zdawcza względem tylnej jest w tej samej płaszczyźnie jak w silniku leżącym, a jeśli nie to +/- ile?
Kiedyś wyczytałem, że dolne tylne mocowanie silnika nie wymaga przeróbki - to prawda? Sam tego nie będe spawał, umiem co najwyżej przysmarkać zawiasy do bramy, ale mam znajomego który mi to dobrze pospawa wraz z przednim mocowaniem.
Druga sprawa - wydech. Inny znajomy zrobi mi cały układ wydechowy z nierdzewki, tylko muszę mu załatwić rury, jaka średnica jest zwykle w chińskich 250? I trzecie pytanie, o jakiej gęstości powinienem kupić olej do przednich lag by tak nie nurkowały?