• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Loncin 250 tłok za duży??

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Awatar użytkownika
rac3k
Majster
Majster
Posty: 76
Rejestracja: sob 03 lis, 2012
Lokalizacja: maÂłopolska

Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: rac3k » pt 24 paź, 2014

Witam
Remontuję loncin 250 (zatarty) kupiłem cyl z tłokiem dotarł do mnie z napisem 196cm ale mniejsza z tym bo jego średnica tulei i tak większa od seri podobno 250cm o ok 1,5mm <troll> ale to china i nikt tego nie zrozumie. Problem w tym że nowy tłok w nowym cylku bez pierścieni chodzi tak ciężko jak by miał pierścienie i obawiam się że jest za ciasny po z mierzeniu suwmiarką.
Seria tłok mniejszy od tulei o ok 6/10mm
Nowy tłok mniejszy od nowego cyla o ok 2/10mm
I teraz pytanie odsyłać żeby wymienili bo ten wydaje mi się jest za ciasny czy może jakimś cudem to będzie chodzić ??
Pomóżcie bo już raz odsyłałem bo przyszedł na łańcuszek rozrządu zamiast popychacze :[
Ostatnio zmieniony pt 24 paź, 2014 przez rac3k, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: Alpen » pt 24 paź, 2014

Typowe pasowanie tłok - cylinder wynosi 0.03 mm.
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
rac3k
Majster
Majster
Posty: 76
Rejestracja: sob 03 lis, 2012
Lokalizacja: maÂłopolska

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: rac3k » pt 24 paź, 2014

tzn on ma tak ciężko chodzić czyli zakładać tak? :) to seria za duży luz miała

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: n0r3k » pt 24 paź, 2014

to znaczy, że masz wziąć średnicówkę, mikrometr, i zmierzyć to tak jak Bóg przykazał. ale skoro tak ciężko chodzi to pewnie za duży.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
rac3k
Majster
Majster
Posty: 76
Rejestracja: sob 03 lis, 2012
Lokalizacja: maÂłopolska

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: rac3k » pt 24 paź, 2014

niestety nie mam mikrometru :| mierzyłem wszystko jeszcze raz i tuleja ma 63,4mm a tłok u góry 63mm a na dole jest szerszy 63,4 i pewnie dlatego tak ciężko chodzi <uoee> z tym że to nie są b.dokładne pomiary
Ostatnio zmieniony pt 24 paź, 2014 przez rac3k, łącznie zmieniany 1 raz.


Outer
Weteran
Weteran
Posty: 484
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: Outer » pt 24 paź, 2014

Remontuję loncin 250



Najpierw w ogóle się dowiedz czy twój silnik to 250 (233 ccm) czy 200 (~175 ccm).

Te dziwne pojemności to wina Hondy.

lukaszw103
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 937
Rejestracja: sob 16 cze, 2012
Lokalizacja: Boksyce

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: lukaszw103 » sob 25 paź, 2014

Suwmiarka nie zmierzysz tak jak trzeba. Weź daj to do kogoś jak sam nie masz srednicówki a gdy będzie zbyt ciasno to na honowanie sk***ysyna dawaj. Koszt honowania to ok 10 zł a za pomiar to wiekszosc nawet nie liczy.

Awatar użytkownika
rac3k
Majster
Majster
Posty: 76
Rejestracja: sob 03 lis, 2012
Lokalizacja: maÂłopolska

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: rac3k » sob 25 paź, 2014

Outer pisze:Najpierw w ogóle się dowiedz czy twój silnik to 250 (233 ccm) czy 200 (~175 ccm).

Te dziwne pojemności to wina Hondy.

To nie mój tylko kolegi który kupił to pod nazwą loncin 250 a na seri cylko nie ma wybitej pojemności
lukaszw103 pisze:Suwmiarka nie zmierzysz tak jak trzeba. Weź daj to do kogoś jak sam nie masz srednicówki a gdy będzie zbyt ciasno to na honowanie sk***ysyna dawaj. Koszt honowania to ok 10 zł a za pomiar to wiekszosc nawet nie liczy.

Byłem dzisiaj u mechanika ale miał zamknięte <uoee> pojadę jeszcze raz w pon i go spytam

Awatar użytkownika
rac3k
Majster
Majster
Posty: 76
Rejestracja: sob 03 lis, 2012
Lokalizacja: maÂłopolska

Re: Loncin 250 tłok za duży??

Postautor: rac3k » pt 09 sty, 2015

:> Witam ponownie nie chciałem robić nowego tematu żeby nie śmiecić to napiszę w tym. A więc silnik poskładałem (jak sobie poradził z pierwszym odpaleniem można zobaczyć tu https://www.youtube.com/watch?v=DSOMehxoMQ0 ) ale to teraz chyba nie istotne. Bo jest nowy problem po tym co widać na filmie odpaliłem go jeszcze na chwilę na drugi dzień i skończyłem składać i wieczorem już nie chciał odpalić okazało się że nie ma iskry (spalony moduł) i to tak że aż dziura wytopiona. Po założeniu nowego modułu zrobił może ze 4 km i trochę na wolnych obrotach i kolega wreszcie mógł pojechać do domu, na drugi dzień miał przyjechać na regulację zaworów niestety znowu przyprowadził <troll> (drugi moduł spalony) i teraz pytanie czy trzeci z kolei dziś założyłem i czy znowu go spali?
Trochę się rozpisałem chwała tym co doczytali o końca :>
Ostatnio zmieniony wt 13 sty, 2015 przez rac3k, łącznie zmieniany 1 raz.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl