• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Pojedyncze pytania

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5244
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: speeder » ndz 20 sie, 2017

PZ 24.


speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5244
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: speeder » ndz 20 sie, 2017

PZ 24.

Awatar użytkownika
stepien0601
Weteran
Weteran
Posty: 481
Rejestracja: śr 08 cze, 2011
Lokalizacja: KoczaÂła

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: stepien0601 » pn 04 wrz, 2017

Panowie mam pytanie. Chce zamowic dyszę do gaźnika 19, ale nie wiem jaka to ma być dysza, są różne oznaczenia, jaki tam jest gwint? w gaźniku przy 72 cc mam 78, jaka bedzie najlepsza do 72?

Dzik
Posty: 1
Rejestracja: śr 07 mar, 2018
Pojazd: Ogar Caffe 125

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Dzik » śr 07 mar, 2018

Czołem wszystkim. Czy ktoś się orientuje jakiej grubości jest króciec paliwowy w gaźniku PZ26? Jaki polecacie filtr paliwa do tegoż gaźnika?

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: grzejnik777 » śr 07 mar, 2018

Filtr każdy co by ino filtrowal standardowy przewód 5 mm bedzie ok


speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5244
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: speeder » śr 07 mar, 2018

Również mile widziany jest niewielki rozmiar.

Sekvor
Posty: 1
Rejestracja: śr 02 maja, 2018
Pojazd: Barton Sprint 4T

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Sekvor » śr 02 maja, 2018

Witam, jestem nowy na tym serwisie więc przepraszam za jakiekolwiek błędy które by się pojawiły.

Chciałbym się zapytać odnośnie tematu Zmiany cylindra+głowicy 50ccm na 110ccm. Tydzień temu zmieniłem cylinder, głowice, gaźnik, szpilki, łańcuszek rozrządu, na zestaw do 110ccm. Jeżdżę już tak tydzień po 50-55-60km/h nie wiecej bo chce aby wszystko sie tam ładnie "dotarło".Po przejechaniu 300km postanowiłem sprawdzić Vmax wiadomo z czego, ciekawość i wgl.. Niestety rozczarowałem sie bo tylko 65km/h i to z górki a przy 110 nie powinno tak być. Wspomnę że gaźnik i króciec, moduł mam odblokowany chyba bo ma 5 pinów tylko. Więc nie wiem dlaczego przy podmiance nadal jadę 65km/h ( jak miałem 50ccm to też jechałem 60km/h)

Czym to jest spowodowane ? gdzieś jakaś blokada jeszcze czy co ?



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl