Tulejka została ta co była. Jedynie stoczył czop wałka i nabił tulejkę na czop żeby pasował do tulei co jest w karterze. Koszt 30zł
Cały remont silnika wyniósł mnie ~ 200zł.
- Tryb 3 biegu 30zł
- Wałek pośredni 30zł
- Tulejka na wałek 30zł
- Łańcuszek rozrządu 16zł
- Cylinder 72ccm 88zł
Czyli nie wyszło tak drogo. Teraz pozostało mi składać powoli silnik. Na koniec pokaże wam fotkę jak załatwiłem 2 razy skrzynię
Za pierwszym razem (2 lata temu) rozwaliłem ten wałek co jest po prawej stronie i ten duży tryb. Tym razem poszedł wałek co jest na zdjęciu po lewej stronie - wszystkie ząbki z trybu pierwszego poszły, w dodatku zawsze gdy na 3 biegu jechałem to w skrzyni coś napieprzało i okazał się tryb uszkodzony w 3 miejscach (też go wymieniłem). Zostaje mi zakupić nowy łańcuch + tylna zębatkę.