• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Brak pierwszego biegu i problem z odpaleniem.

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Imp3r

Re: Brak pierwszego biegu i problem z odpaleniem.

Postautor: Imp3r » ndz 12 gru, 2010

brukx, trochę będą. Wiem po sobie bo ja miałem cyl 72 i głowice 50. Zmienione mam na 50cm3 wszystko i git.


Awatar użytkownika
prezes
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 435
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: SÂławoborze/Koszalin

Re: Brak pierwszego biegu i problem z odpaleniem.

Postautor: prezes » czw 23 gru, 2010

Obrazek

No i jak widzicie zamówiłem trochę zły wałek pośredni - wszystko jest dobre oprócz czopa wałka - jest całkiem inny. Zastanawiam się teraz jaką tulejkę do tego zrobić - czy najpierw stoczyć wałek na jednakową średnicę i zrobić tulejkę o jednakowej średnicy. Czy po prostu przy wałku nic nie zmieniać tylko zrobić tulejkę co wejdzie na ten wałek - 2 średnice w środku.

Awatar użytkownika
Dargas
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: wt 16 lis, 2010
Lokalizacja: Rudzk DuÂży

Re: Brak pierwszego biegu i problem z odpaleniem.

Postautor: Dargas » czw 23 gru, 2010

Nie czasem to jest wałek od GB Street ? Mój kolega miał taki sam czubek. Ja kupiłem cały wałek zdawczy ze zębatkami od Kinga, ale też zębatki nie pasowały do mojego na szczęście zmieniałem zębatki i wszystko ok :)Tak naprawdę to nie wiem, co ty teraz z tym zrobisz, bo ja bym kupił drugi wałek.

Awatar użytkownika
prezes
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 435
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: SÂławoborze/Koszalin

Re: Brak pierwszego biegu i problem z odpaleniem.

Postautor: prezes » czw 23 gru, 2010

Wszystko pasuje oprócz tego czopa. Pozostaje mi dorobić tą tulejkę. Koszt około 30zł ale to nic. Więcej bym za wałek zapłacił.

Awatar użytkownika
prezes
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 435
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: SÂławoborze/Koszalin

Re: Brak pierwszego biegu i problem z odpaleniem.

Postautor: prezes » śr 29 gru, 2010

Tulejka została ta co była. Jedynie stoczył czop wałka i nabił tulejkę na czop żeby pasował do tulei co jest w karterze. Koszt 30zł :) Cały remont silnika wyniósł mnie ~ 200zł.
- Tryb 3 biegu 30zł
- Wałek pośredni 30zł
- Tulejka na wałek 30zł
- Łańcuszek rozrządu 16zł
- Cylinder 72ccm 88zł
Czyli nie wyszło tak drogo. Teraz pozostało mi składać powoli silnik. Na koniec pokaże wam fotkę jak załatwiłem 2 razy skrzynię :/
Obrazek
Za pierwszym razem (2 lata temu) rozwaliłem ten wałek co jest po prawej stronie i ten duży tryb. Tym razem poszedł wałek co jest na zdjęciu po lewej stronie - wszystkie ząbki z trybu pierwszego poszły, w dodatku zawsze gdy na 3 biegu jechałem to w skrzyni coś napieprzało i okazał się tryb uszkodzony w 3 miejscach (też go wymieniłem). Zostaje mi zakupić nowy łańcuch + tylna zębatkę.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl