Postautor: dzikilopez » pn 11 mar, 2019
Za starej szkoły przy wymianie uszczelki pod głowicą dokręcało się stopniowo głowice do osiągnięcia zadanej wartości momentu. Potem rozgrzewało się silnik i dawało się mu ostygnąć i znów kontrolowało się dokręcenie śrub, następnie po pewnym przebiegu znów kontrola. Wszystko to na celu jak najlepszej szczelności i pewności że uszczelka się nie przepali. Jak będziesz latał na niedokręconej głowicy to uszczelka poleci, kompresja sie straci olej wycieknie i rybki sie zatrują i nie będzie karpia na święta ... (dobra troche poleciałem). Dokręć głowicę jak należy, sprawdź dla pewności luzy i ustawienie rozrządu , nagrzej silnik i daj mu ostygnąć i znów test jak głowica siedzi. Po takim powinno to latać bez problemu i dłuuugo.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci
Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+