• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

72cc i 110cc opinie pytania :)

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Awatar użytkownika
Moto.Raycore
Posty: 2
Rejestracja: pt 07 gru, 2018

72cc i 110cc opinie pytania :)

Postautor: Moto.Raycore » czw 13 gru, 2018

Witam wszystkich! :)

Posiadam GB Streeta o pojemności 72cc od 2 lat. Jak wiadomo po czasie każdemu kto jeździ 2 kołowcami zapragnął by się remoncik...

Przeczytałem chyba każdy temat na różnych forach odnośnie 110cc. Zakupiłem cylinder, wał korbowy, szpilki, łańcuszek rozrządu 84 oczka, uszczelki itd. Głowicy nie zmieniałem, bo większość osób polecała zostawić 72cc z powodu większej komprechy.

Silnik złożony wspólnie z teściem który jest mechanikiem, jutro lub pojutrze pewnie będzie przykręcony do ramy bo mocowanie silnika było wyrobione i trzeba by było wstawić w to tuleje co by siedział ciaśniutko. Miałbym do Was parę pytań, być może się powtarzam ale chciałbym zyskać aktualne opinie.

Czy przy podwyższonej kompresji z powodu głowicy 72 przy cylku 110 jest odczuwalny wzrost mocy? chociażby o 0,5KM?

Ile kuni ma 110? Czytałem że ponoć od 6-7 w zależności od regulacji całego układu.

Czy jest odczuwalny duży skok mocy i vmax po przejściu z 72cc na 110? Tak jak z 50 na 72?

Na 72 v max u mnie to około 70km/h ale to przy strasznym żyłowaniu silnika i max obrotach. Na 110 wyciągnie te 85-90?

I ostatnie pytanie. Gaźniki 26mm są niepolecane do 110 ze względu ciężkiej regulacji, więc zakupiłem gaźnik PZ22 a dostałem PZ20 z dosyć dużą dyszą. Wystarczy taki?

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, mało jest aktualnych tematów na temat 110 a miło było by trochę pogadać na ten temat :)


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 72cc i 110cc opinie pytania :)

Postautor: JOSEMORALES » pn 17 gru, 2018

Gaźnik w zupełności wystarcza pz19 z dyszą 78, to bardzo dobra kombinacja dla 110cc. V-max zależy od tego jaką silnik posiada skrzynię ( z jakimi przełożeniami), aczkolwiek odczuwalny jest większy moment obrotowy. Moc jaką uzyskasz to jak napisałeś ok. 6 KM.

Awatar użytkownika
Moto.Raycore
Posty: 2
Rejestracja: pt 07 gru, 2018

Re: 72cc i 110cc opinie pytania :)

Postautor: Moto.Raycore » pt 28 gru, 2018

Różnica jest kolosalna, uciągnął by konia z kopytami. Na 15/47 jedzie v max 73km ale z zabójczym przyspieszeniem, chce dac zębatke 16. 80 chyba powinien wtedy polecieć?

Z tyłu mógłbym jeszcze dać 45z, było by tak pośrednio przyspieszeniem a v max?

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 72cc i 110cc opinie pytania :)

Postautor: JOSEMORALES » sob 29 gru, 2018

Ja miałem 15/45z i leciało to w okolicach 95km/h.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 536
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 72cc i 110cc opinie pytania :)

Postautor: grzejnik777 » ndz 30 gru, 2018

Na fabrycznym 110 17/46 v max 98 miezone gps z tym ze ja duzy i ciezki 100 kg i nroda na kierownicy byla
obroty koko 9-10 k nie pamietam dokladnie



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl