kymco-from-hell pisze:Witam
Odpowiem w skrócie bo wiedzę ze kolega nie przebrnal przez pasjonujące wątki na forum poświęcone temu tematowi. 4 bieg 9-10 tys max? Wiec wygląda to tak ze wiele już nie ugrasz, miałem przełożenia 16/42 plus sportowy walek, filtr stożek, dysza 97 i mikuni różne rozmiary. Te silniki to przede wszystkim moc, dlatego siedzą głównie w pitach i crosaach. Szczególnie trzeci bieg ma jebniecie. Ale v max to już zależy jak trafisz;P jedzilem na 7 różnych maszynach z 140yx na pokładzie, niektóre z wałkiem, niektóre z ork. Mam teorie której każdy się wypiera;P ze są silniki z długą i krótka skrzynia. Dla porównania moja konfiguracja i kumpla w junaku. Koła, masa, przełożenia itd to samo ale ja z wałkiem a on bez. Jego v-max 117-115 mierzone GPS, ja z kolei 110 jak dobrze wiatr i z gorki i faza księżyca pasowala;P rekord 12x ale górka prawie jak skocznia mamucia;P tylko ze mój miał o niebo lepsze przyspieszenie.
Wiec moim zdaniem dużo już sytuacji nie poprawisz, zminisz zębatki na prędkość to się okaże że brakuje mu mocy by wejść na 9tys ma 4 biegu i efekt będzie taki sam albo gorzej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości