• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 400
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: grzejnik777 » śr 16 maja, 2018

Po co chcesz zmieniac swiece jak nie ma problemu z paleniem?
Sprawdz wpierw jaka masz ja w zs190 mam ngk od kupna taka byla


Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1606
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: dzikilopez » śr 16 maja, 2018

Zawór EGR, recyrkulator spalin, zawirowywacz spalin, generalnie coś od ekologii... wywalić.
Świece polecam dobrać od NGK lub Denso, jaką miałeś dołożoną do silnika?
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
35 tys km i dalej się kręci
Łośka miałem ale sprzedałem.

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie

Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 672
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: JOSEMORALES » śr 16 maja, 2018

Większość usuwała i zaślepiała.

sobkis
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: ndz 13 maja, 2018
Lokalizacja: Mazury
Pojazd: Junak 121

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: sobkis » czw 17 maja, 2018

dzikilopez świeca była razem z silnikiem moretti, jakaś no name chińska. Co do tego zaworu, wywalić tą metalową rurkę i zaspawać, tak żeby wyglądało w miarę tak? A jak rozwiązać to co wchodzi do filtra powietrza? No i najważniejsze pytanie - czy po tym zabiegu będzie potrzeba ponownej regulacji gaźnika?

Może przy usunięciu tego śmiesznego "EGR" warto zainwestować w jakiś inny filtr powietrza? Bo miałem taką wizję, że w miejscu oryginalnego można by było jakiś schowek tam zrobić bo Junak nie ma żadnego <mysli> :[

sobkis
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: ndz 13 maja, 2018
Lokalizacja: Mazury
Pojazd: Junak 121

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: sobkis » pn 28 maja, 2018

Na razie zostawiłem, jeździłem bez tego szyderstwa i zadna roznica. A jaką dyszę polecacie po ten silnik? Bo oryginalnie siedzi 95.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 672
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: JOSEMORALES » pn 28 maja, 2018

Ja bym po testował z gaźnikiem PZ32.

sobkis
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: ndz 13 maja, 2018
Lokalizacja: Mazury
Pojazd: Junak 121

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: sobkis » pn 28 maja, 2018

Na razie ograniczam koszty, i tak juz osiągnąłem wiele jesli chodzi o komfort jazdy itp. Tylko jak czytam, że oryginalnie 125ccm z dyszami 100-105 rozwija predkość ponad 100km/h pomyslalem, że może i u mnie przydałoby się podmienić, może wtedy prędkość przelotowa 90km/h byłaby "przyjemniejsza"

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 672
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: JOSEMORALES » pn 28 maja, 2018

jeżeli na każdym biegu (no może oprócz piątego) wyciąga pełna skalę obrotów podczas jazdy to nie widzę konieczności wymiany. Chyba że w ramach eksperymentu, w sumie dysze są tanie.

sobkis
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: ndz 13 maja, 2018
Lokalizacja: Mazury
Pojazd: Junak 121

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: sobkis » pn 28 maja, 2018

No wlaśnie w tym problem, że nie osiąga tych obrotów. Jak myślisz 105 dysza bedzie ok? Czy większa? I jak ma to się do spalania?

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 400
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: grzejnik777 » pn 28 maja, 2018

Pz 32 bedzie zdecydowanie za duzy pz 30 jest pod 200/250
Ustaw iglice zabezpieczenie na sam do i jak orze ci na obroty to.nie ma sensu

I ile ci pali bo jak ze 3. 3.5 litra to juz ma ile mu trzeba

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 672
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: JOSEMORALES » pn 28 maja, 2018

Co do spalania to może być różnie w zależności od umiejętnej regulacji, co do obrotów może to być także kres możliwości gaźnika i zwiększanie dysz utrudni tylko regulacje składu mieszanki.

sobkis
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: ndz 13 maja, 2018
Lokalizacja: Mazury
Pojazd: Junak 121

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: sobkis » pn 28 maja, 2018

Pali ok 2.5-2.8l/100km. 90% miasto. Czyli zanim cokolwiek zmienie to pobawic sie iglicą?

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 400
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: grzejnik777 » pn 28 maja, 2018

Myślałem ze temat iglicy juz przerobiles skoro bierzes sie za.dysze

sobkis
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: ndz 13 maja, 2018
Lokalizacja: Mazury
Pojazd: Junak 121

Re: Laik prosi o pomoc - nowy silnik problemy.

Postautor: sobkis » wt 29 maja, 2018

Tak jak w temacie - jestem laikiem i dopiero się uczę.więc najpierw iglica na ząbek w dół tak? I znów regulacja. W razie czego powtórzyć? <cwaniak>



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl