• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

stator dwucewkowy brak ładowania

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Sqeed
Posty: 5
Rejestracja: śr 21 mar, 2018

stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: Sqeed » śr 21 mar, 2018

Cześć.
Od 3 tygodni męczę się w kwestii ładowania mojego zippa.
Napięcie na wyjściu z statora to od 7 do 16V ma max obrotach, co jest wartością zdecydowanie za małą do poprawnego ładowania.
Magneto w dobrym stanie, stator nowy.
Spotkał się ktoś z takim problemem ?


Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: dzikilopez » śr 21 mar, 2018

Jakby to powiedzieć, temat mi znany.
Standardowe pytanka, jaki masz regulator napięcia , jak tam wygląda instalacja (wszystko leci z pod akumulatora czy reflektor z prądnicy) , jaki tam masz silnik (Lifan 120ccm, 140ccm, czajna 110 jakieś coś z rozrusznikiem). Jak możesz to podeślij jakieś foto jak to tam wygląda.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Sqeed
Posty: 5
Rejestracja: śr 21 mar, 2018

Re: stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: Sqeed » czw 22 mar, 2018

regulator napięcia najbardziej standardowy jaki może być, do cewek umasowionych 4 pin.
światła lecą z osobnego przewodu, nie z aku (standardowo na wolnych świecą słabo, 3tys+ świecą tak samo - dobrze)
72cm 139fmb
co do zdjęcia to musiałbym teraz to rozbebeszać na zewnątrz, a jest dość zimno, ale na prawdę nie ma co oglądać.
Stator nowiutki, magneto wygląda okej, pokrywa właściwa do dwucewkowego statora.
Najdziwniejsze jest dla mnie że na odpiętych przewodach statora napięcie pomiędzy białym(ładowanie) a masą jest małe w zakresie 7-16V...

Sqeed
Posty: 5
Rejestracja: śr 21 mar, 2018

Re: stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: Sqeed » czw 22 mar, 2018

Nikt nie ma pomysłu ;< ?
na prawdę przekopałem pół internetu ;/

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: dzikilopez » czw 22 mar, 2018

Ten regulator to oryginalnie siedział u Ciebie czy dokupywałeś? Rozumiem że reflektor też leci z aku.
Osobiście poleciłbym wywalić ten regler i wsadzić regler od zetki na 5 pinów, przelutować cewkę i przerobić ją na bez masową. Odlutować BIAŁY przewód i przylutować go do druta co idzie na masę, odlutowując go od MASY. Się poprawi ale to nie będzie jeszcze ideał.

Podłączenie 5 pinowca zamiast 4 piny dla cewy odmasowanej.
od reglera - istalacja
Zielony - masa
żółty lub różowy - biały lub żółty - jeden czort
czerwony - na akumulator
czarny - 12V po przekręceniu stacyjki

Ps. Kopałeś nie w tej połowie neta co trzeba <dokuczacz>
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+


Sqeed
Posty: 5
Rejestracja: śr 21 mar, 2018

Re: stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: Sqeed » czw 22 mar, 2018

żeby odpowiednio szukać trzeba jeszcze potrafić zadać pytanie, a w momencie kiedy nikt nie potrafi mi odpowiedzieć co tak właściwie może być skopane to ciężko takowe sformułować :P
taki regulator siedział jak kupiłem maszynę, ale już wtedy ładowanie nie działało.
Mam na stanie magneto z statorem 6-cewkowym, także w ostateczności, jeżeli problemu nie da się odnaleźć to po prostu przełożę.

Ale nawet zakładając że regulator jest niewłaściwy, czy skopany to i tak nie zmienia to kwestii niskiego napięcia wyjściowego z statora.

A regulator swoją funkcję spełnia tj przy odpowiednich obrotach jasność świateł już nie wzrasta.

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: dzikilopez » czw 22 mar, 2018

To jak masz stator i magneto na 6 cew to zakładaj od razu, nie ma sensu się męczyć z 2ma.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Sqeed
Posty: 5
Rejestracja: śr 21 mar, 2018

Re: stator dwucewkowy brak ładowania

Postautor: Sqeed » pt 23 mar, 2018

dam znać jak to będzie funkcjonować



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron