• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Kemyt68
Posty: 5
Rejestracja: wt 26 wrz, 2017
Pojazd: Zipp Pro 50/110

Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Kemyt68 » śr 27 wrz, 2017

Witam,
Mam problem już od dłuższego czasu problem z Zippem, gdyż przy odkręceniu manetki na biegu jałowym (po jak i przed rozgrzaniem) nie kręci więcej niż 6k obrotów w dodatku dochodząc do tej granicy skacze między 5-6k. Gaźnik regulowałem na wiele sposobów efekt ten sam nawet na innym gaźniku (z Hyosunga GA) było to samo, więc to chyba nie tu problem. Zawory są wyregulowane idealnie. Dodam, że kiedyś kręcił 9k na spokojnie mając ten sam gaźnik, raz też rozbierałem silnik wymieniając wałek kopki, możliwe właśnie że przez ten zabieg coś uszkodziłem czy źle skręciłem, powodując np. słabą kompresję ale nie wiem czy to są właśnie objawy złej kompresji.
Proszę o pomoc bo mnie już szlak trafia z tym chinolem.


Awatar użytkownika
Prelude
Administator
Administator
Posty: 730
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: ZGL
Pojazd: Corsa C FL
Kontaktowanie:

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Prelude » czw 28 wrz, 2017

Jakie jest tam ssanie? Jaka przerwa na świecy i sama świeca w jakim stanie?

Kemyt68
Posty: 5
Rejestracja: wt 26 wrz, 2017
Pojazd: Zipp Pro 50/110

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Kemyt68 » czw 28 wrz, 2017

Ssanie na ręczne jeśli o to chodzi, przerwa wynosi 0,30mm , a jeśli chodzi o stan świecy niby mam na niej przejechane ledwo 20 km, a tydzień temu sprawdzałem i była nieźle osmolona, najwyższej jakości też nie jest chińska nie wiadomo jakiej firmy, kupiłem też irydową porządną ale ona padła prawie od razu. Co do świecy to faktycznie ona może być przyczyną, lecz wydaje mi się że nie am po co wstawiać póki w mieszance jest znacznie za dużo paliwa.

Awatar użytkownika
Prelude
Administator
Administator
Posty: 730
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: ZGL
Pojazd: Corsa C FL
Kontaktowanie:

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Prelude » czw 28 wrz, 2017

Kemyt68 pisze:przerwa wynosi 0,30mm

Co? Przerwa powinna wynosić 0.6-0.7mm

Kemyt68
Posty: 5
Rejestracja: wt 26 wrz, 2017
Pojazd: Zipp Pro 50/110

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Kemyt68 » pt 29 wrz, 2017

To zmieniam świece, to pewne dam znać jak coś się zmieni. Dzięki wielkie za pomoc.

grzejnik777
Majster
Majster
Posty: 126
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: grzejnik777 » pt 29 wrz, 2017

Kup ngk c7hsa 8-9 zl kosztuje
zwykla bo irydowa w naszych matorkach to bezsens
a nie kombinuj w chiński badziew przynajmniej to bedzie porzadne

Kemyt68
Posty: 5
Rejestracja: wt 26 wrz, 2017
Pojazd: Zipp Pro 50/110

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Kemyt68 » pt 29 wrz, 2017

grzejnik777 pisze:Kup ngk c7hsa 8-9 zl kosztuje
zwykla bo irydowa w naszych matorkach to bezsens
a nie kombinuj w chiński badziew przynajmniej to bedzie porzadne


ok, Dzięki jak mówisz że dobra to ci zaufam

Kemyt68
Posty: 5
Rejestracja: wt 26 wrz, 2017
Pojazd: Zipp Pro 50/110

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Kemyt68 » pt 29 wrz, 2017

nowa świeca zamontowana taka jaką polecałeś, działa lepiej, chociaż nadal nie jest jak powinno być i to już prawie na 100% wina gaźnika. Nie trzyma równo obrotów i po zwiększeniu obrotów ledwo co spadają (może nawet chodzi o zawór ssący, bo czasem odpalając strzeli z gaźnika). Regulacja nic nie daje a robię to dobrze, przestudiowałem budowę gaźników, chyba wszystkie fora obleciałem, a nadal nic nie przynosi efektu , według mnie czas na nowy gaźnik.

Awatar użytkownika
Prelude
Administator
Administator
Posty: 730
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: ZGL
Pojazd: Corsa C FL
Kontaktowanie:

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Prelude » pt 29 wrz, 2017

Nie wiem jak tam jest rozwiązane to ssanie, bo pamiętam jak w ogarze coś pokręciłem przy lince ssania i się źle otwierała. Ciężko tak przez internet stwierdzić co mu dolega. Sprawdź szczelność całego dolotu, jeżeli nie trafisz na usterkę to poszukaj innego gaźnika.

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5123
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: speeder » pt 29 wrz, 2017

ciągnie lewe powietrze.
Wiara czyni cuda.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 325
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: JOSEMORALES » pn 02 paź, 2017

A jakie masz przełożenia?

Borek
Praktykant
Praktykant
Posty: 51
Rejestracja: wt 07 mar, 2017
Pojazd: Barton fighterbo

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: Borek » wt 03 paź, 2017

Zmieniłeś zębatki? Jeżeli tak to masz odpowiedzi bo miałem to samo na 16/41 jak wróciłem na 15/45 (chyba najlepsze przełożenie) to problem z głowy.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 325
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik nie kręci wiecej niż 6k / Zipp Pro 50/110

Postautor: JOSEMORALES » wt 03 paź, 2017

Także polecam 15/45.


Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©

 

 

cron