• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Rozmowy o motoryzacji.
Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: Rebeluch » czw 26 gru, 2013

Nie wiem czy dobry dzial, ale pytam :
-czy podczas wbijania 1 biegu na zimnym powinno szarpac?
- czy na włączonym ssaniu powinien gasnac?
-czy na zimnym silniku zawory na początku powinny klepać ?
- czy po spuszczeniu oleju trzeba wlać coś do silnika aby wyczyścić pozostały olej
-czy powinno się lać dot4 czy dot3?
-ile luzu powinno mieć sprzęgło ?
- czy podczas rozbierania silnika trzeba wymienić uszczelki ?
- laè pb95 cz pb 98?
- jak jeździć aby długo służył ?
- co wymieniać na nowy sezon?(chodzi o płyny itp.)
Daj + to nie boli a motywuje !
________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________


Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: n0r3k » czw 26 gru, 2013

1. tak
2. ssanie służy tylko do odpalenia i rozgrzania zimnego silnika, na ssaniu zwiększa się stosunek ilości paliwa do ilości powietrza, krótko mówiąc silnik dostaje więcej wachy żeby się rozruszać, po rozgrzaniu ssanie trzeba wyłączyć.
3. zawory przeważnie słychać czy zimny, czy ciepły, ale na zimnym mogą głośniej
4. nie trzeba
5. nie ma różnicy, ważne żeby nie mieszać jednego z drugim
6. w milimetrach ci nie pofam, poprostu ma wysprzęglać do końca
7. trzeba
8. 95
9. normalnie
10. zależy co kwalifikuje się do wymiany.

troche głupie te twoje pytania, na większość odpowiedzi są na forum. no i są one troche za ogólne, przede wszystkim te 2 ostatnie.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: Rebeluch » pt 27 gru, 2013

A jeżeli moto jest źle dotarte i jedzie max 56 km/h to jak założe 72 ccm i dobrze dotrę , będzie lepiej ?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: n0r3k » pt 27 gru, 2013

najpierw spradź moduł czy na 100% jest odblokowany, no i zależy jakie masz przełożenia. jak gaźnik niewyregulowany to też ch** nie jazda. jak chcesz sprawdzić, czy cylinder przytarłeś przy docieraniu to zmierz kompresję.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: Rebeluch » pt 27 gru, 2013

Moduł wkręca na max obroty czyli odblokowany, wszystko seria czyli nie wiem jakie są seryjne przełożenia,gaźnik OK.
- niedługo zmieniam na 72 ccm i czy jak zmienię to będzie git ?
-Jakie przełożenia dać na 72ccm ?
- Czy jeżeli źle dotarłem to tylko cylinder czy cały silnik w środku ?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________


Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: n0r3k » pt 27 gru, 2013

po czym stwierdzasz, że gaźnik ok?
jak założysz 72cc a gaźnika nadal nei wyregulujesz to nic to nie pomoże, 50cc powinno jechać więcej niż 60km/h.
tylko cylinder z tłokiem
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: Rebeluch » pt 27 gru, 2013

gaźnik u mechanika robiony niedawno. Czyli podsumowując, jak kupię 72 ccm i dotrę to będzie git malina ? A jakie przełożenie optymalne będą do 72 ccm ?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: n0r3k » pt 27 gru, 2013

Rebeluch, to ze robiony u mechanika nie daje zadnej gwarancji ze dziala poprawnie. na 72cc mozesz zmienic ale jak gaznik zesrany to niewiele to pomoze.
zebatki np. 15/46
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
Dominxd
Weteran
Weteran
Posty: 363
Rejestracja: czw 10 lis, 2011
Lokalizacja: LHR
Pojazd: YBR 125

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: Dominxd » pt 27 gru, 2013

coś w granicach 14/46, 14/41, tak żeby w miarę przyśpieszało i v-max nie za niski

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: Rebeluch » pt 27 gru, 2013

A seryjne jakie są przełożenia ? A wracając do gaźnika, jak źle ustawiony to co zrobić, czy jak sie na źle ustawionym jeździło to do wyrzucenia ?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: n0r3k » pt 27 gru, 2013

wystarczy wyregulować, swieca ma miec kolor kawy z mlekiem, silnik ma rowno pracować i dobrze sie wkrecac.
a zebatki idz i policz, to nie jest trudne ;)
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: KucaQ » pt 27 gru, 2013

n0r3k pisze:swieca ma miec kolor kawy z mlekiem,

Na to też reguły nie ma, u mnie świeca czarna jak smoła, a powyżej 2,6 litra nie spali i przy gwałtownym dodaniu gazu trochę tylko zamuli :)
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: n0r3k » pt 27 gru, 2013

KucaQ, bo za duzo wachy ma :) prykrec troche, to zobaczysz ze nawet troche sie nie zadlawi, i swieca sie rozjasni ;)
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: to&owo » pt 27 gru, 2013

fakt. u mnie jest cała w czarnym nagarze ,a silnik pracował bez zarzutu.

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Pigułka Ogólne pytania związane z użytkowaniem GB

Postautor: Rebeluch » pt 27 gru, 2013

A sruba mieszanki na ile ma byc odkrecona? Czyli jak jeździłem np 850 km na źle ustawionym gazniku to wystarczy wyregulowac?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________



Wróć do „Moto-topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron