Jakby kupował crossa to niech sprawdza z miejsca stan łożysk główki ramy, łożysk wachacza, np. na podnosniku. Stan filtra powietrza, niech również sprawdzi w tym okienku od oleju jego kolor, nie może być czarny lecz ma być ładniutki kolorek.
Przynajmniej my zmienialiśmy w WR450f olej co 10 czy tam 15mth na motul 300v i był jaśniutki piękniutki. a filterek czyszczony i nasączany co 2-3 wypady.
Warto też rzucić okiem czy tylny amortyzator nie jest wybity, czy tarcze hamulcowe nie są przegrzane, wykończone, bo troszki też kosztują, dobrze również jest zatkać ręką wydech na odpalonym silniku i sprawdzić co cyka, co tyka.
A tak ogółem to do 7 tyś 4T nie ma co kupować, a przynajmniej nie 450 bo jak zacznie sie pierdolić to na remont nie wyrobi.
W WR remoncik był, co prawda generalka to wyszlo z faktur/paragonow ponad 6 tyś.
PS: Dostane medal za odkop roku? xD