• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Mito 125 evo7

Rozmowy o motoryzacji.
Star1998
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: pt 31 sty, 2014
Lokalizacja: LLE

Mito 125 evo7

Postautor: Star1998 » ndz 02 mar, 2014

Siema, są jacyś posiadacze Cagivy Mito 125? Byłem dzisiaj ją oglądać i jest po prostu za***ista : http://tablica.pl/oferta/cagiva-mito-12 ... 4hIIX.html

Co powiecie na jej temat? Wydaje się całkiem w porządku, ale oceńcie Wy. ;)


Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Mito 125 evo7

Postautor: n0r3k » ndz 02 mar, 2014

mito to bardzo dobry sprzęt. o ile masz na wydanie co sezon ok. 2000zł na dobry remont :)
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Star1998
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: pt 31 sty, 2014
Lokalizacja: LLE

Re: Mito 125 evo7

Postautor: Star1998 » ndz 02 mar, 2014

Właśnie to mnie boli, bo jak kupie padło to będą koszty od zaje****..
A jak nie to tą w niedziele bodajże jade obejrzeć :
http://tablica.pl/oferta/honda-nsr-125- ... 4sXgD.html

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Mito 125 evo7

Postautor: n0r3k » ndz 02 mar, 2014

rozrzut masz jak ruska katiusza...
nsr i mito to zupełnie inne motocykle, więc zdecyduj się czego oczekujesz.
mito to typowy sport, maksymalnie niewygodny, nieekonomiczny, najbardziej wyżyłowany i najdroższy w utrzymaniu ze 125cc. nsrka przy nim to tak naprawdę turystyk, sporo wygodniejsza, łagodniejsza, słabsza pod względem mocy ale też sporo tańsza w utrzymaniu jesli chodzi o spalanie, części eksploatacyjne i przede wszystkim awaryjność, gdzie wśród 125cc w 2t nsrka jest naprawde jedną z najmniej awaryjnych (co nie znaczy że bezawaryjną). Mito służy tylko i wyłącznie do zapierdalania i posiadając ją nie można myśleć o oszczędzaniu. trzeba non stop ładować w nią gruby hajs i nie żałować. zresztą dotyczy to wszystkich motocykli, na żadnym nie można oszczędzać. NSR daje ostro po kieszeni, a Mito to wyrwie ci kieszeń razem ze spodniami :D takie moje porównanie haha :D
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Star1998
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: pt 31 sty, 2014
Lokalizacja: LLE

Re: Mito 125 evo7

Postautor: Star1998 » ndz 02 mar, 2014

Haha, niby tak, ale jedynie te dwa mi sie podobają ze 125ccm 2t, bo 4 suwa nie chce w 125 bo to po prostu głupota jak dla mnie ;D


Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Mito 125 evo7

Postautor: n0r3k » ndz 02 mar, 2014

i prawidłowo :) to bierz nsr, rska też fajna, troche brzydsza i ciut droższa w utrzymaniu ale też pod każdym względem ciut lepsza od nsr jeśli chodzi o właściwości jezdne.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Star1998
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: pt 31 sty, 2014
Lokalizacja: LLE

Re: Mito 125 evo7

Postautor: Star1998 » ndz 02 mar, 2014

Też stoje bardziej za tą NSR, a, że Mito blisko stała, bo tylko 15km to czemu nie? :D
No ale pokazuje mi ją, patrze, siadam, a tu normalnie kolana praktycznie na baku, niskie to jest dość, a mam w dodatku 182cm, w NSR to samo jest? Że tak nisko?

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Mito 125 evo7

Postautor: n0r3k » ndz 02 mar, 2014

ja mam 183cm około, w zależności od pozycji czasem kolanami zapieram sie o boczne plastiki - taka mała wada nsrki. ale nie przeszkadza mi to ani troche podczas jazdy.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Star1998
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: pt 31 sty, 2014
Lokalizacja: LLE

Re: Mito 125 evo7

Postautor: Star1998 » ndz 02 mar, 2014

Aa, to git, pojade w niedziele bodajże, przejade się i zobacze jak to będzie z mojej perspektywy, a tak panie Norku, to jak oceniasz tą NSR?
http://tablica.pl/oferta/honda-nsr-125- ... 4sXgD.html <---- :D

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Mito 125 evo7

Postautor: n0r3k » ndz 02 mar, 2014

lakier oryginalny, pod wlotami powietrza pod naklejkami shoei na 100% są rysy po małych przewrotkach (najbardziej wystający element) tak samo pod napisami NSR z obydwu strona kawałek czarnej naklejki, jakby wyciąć kawałek folii i przykleić - tam też znajdziesz rysy bo bez powodu nikt tego nie przykleił.
Zapytaj o fotke z boku, widzę że lagi ma jasne a ten rocznik i ta rama powinny mieć ciemne. Może to nic nie oznaczać bo lagi przecież można wymienić ale jeśli koło będziie zbyt blisko pługu to walona na 100%, ale nie ma co z góry tego zakładać gdyż plastiki są w oryginale. a co do reszty to jak w każdym innym moto sprawdź kompresję przede wszystkim, napęd i opony pisze że nowe - jeśli tak to git bo 4tyś to niezła cena :)
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Star1998
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: pt 31 sty, 2014
Lokalizacja: LLE

Re: Mito 125 evo7

Postautor: Star1998 » ndz 02 mar, 2014

Jak ocenić czy jest za blisko koło? nie widziałem nigdy tego moto więc nie wiem czy będzie za blisko, czy za daleko :D A manometr od mechanika idzie pożyczyć jakiegoś? ;p

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Mito 125 evo7

Postautor: n0r3k » ndz 02 mar, 2014

wyślij mi fote to ci powiem czy jest ok. ma być blisko, ale jak jest za blisko to od razu da się to zauważyć. co do manometru to zależy od mechanika, może jak flache postawisz to pożyczy ale to raczej znajomy bo obcy ci nie zaufa, skąd wie czy oddasz :D
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
Bumek
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1750
Rejestracja: śr 07 gru, 2011
Lokalizacja: Olkusz KOL

Re: Mito 125 evo7

Postautor: Bumek » ndz 02 mar, 2014

Obrazek

Awatar użytkownika
carlos
Weteran
Weteran
Posty: 546
Rejestracja: pt 09 gru, 2011
Lokalizacja: KoÂło

Re: Mito 125 evo7

Postautor: carlos » ndz 02 mar, 2014

Nie wiem co ludzie mają do awaryjności Mitówki, sprzęt nie do zajebania :) spalanie od 5 do 8 litrów, części słabo dostępne, ale nie znaczy ze wogóle nie dostępne. Najmocniejsze 125cc, ale moc odpowiada jakości materiałów. A awaryjność to mit stworzony przez ludzi którzy twierdzą ze jak mocne musi się jebać :)
Zumico GR500 swap Cagiva Mito 125 ---> Suzuki GS500

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Mito 125 evo7

Postautor: n0r3k » ndz 02 mar, 2014

carlos, ile kilometrów przejechałeś swoją ''mito''?
jak mocne musi się jebać :)

musi, tym bardziej w przypadku 2t. nie chodzi o mocne, a wręcz o wyżyłowane, a mito troche takie jest.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)



Wróć do „Moto-topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl