• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

NGK IRYDIUM CR7HIX

Testy i recenzje różnych produktów.
Awatar użytkownika
Michalk001
Weteran
Weteran
Posty: 431
Rejestracja: pn 27 gru, 2010
Lokalizacja: PiastĂłw

Re: NGK IRYDIUM CR7HIX

Postautor: Michalk001 » pn 14 lut, 2011

Dziś przyszły świece - wiadomo że to nie NGK ale wyglądają naprawdę dobrze. Na pewno lepsze niż to co teraz mam. Założę to się okaże co są warte. Ale jedno jest super - opakowanie jest plastikowe i świeca jest wsunięta w specjalne gniazdo. Akurat dobre żeby zapasową wozić bez ryzyka uszkodzenia.
Zipp Salmo - aktualny przebieg: 52460km:
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 8130km)
(sezon 2014 - 8840km)
(sezon 2015 - 6887km)
(sezon 2016 - 7081km)
(sezon 2017 - 3855km)
(sezon 2018 - 9km)


Awatar użytkownika
baku1512
Uczeń
Uczeń
Posty: 43
Rejestracja: ndz 06 lut, 2011
Lokalizacja: Warszawa

Re: NGK IRYDIUM CR7HIX

Postautor: baku1512 » wt 15 lut, 2011

Michalk001: Właśnie kupiłem taką samą świecę :)
Tutaj macie z zdjęciem opakowania: http://www.lantis.pl/hixc7-swieca-zaplo ... ?cPath=237
Jak na razie sprawuje się dobrze i rzeczywiście jest wrażenie jakby silnik chodził trochę równiej :)

Awatar użytkownika
Frugo
Uczeń
Uczeń
Posty: 31
Rejestracja: sob 19 lut, 2011
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Kontaktowanie:

Re: NGK IRYDIUM CR7HIX

Postautor: Frugo » ndz 20 lut, 2011

Sam się zastanawiam czy na prawdę warto kupić nową. Czy to aż tak pomocne?
ÂŻycie motocyklisty liczy siĂŞ w kilometrach, a nie w latach...
Obrazek
Obrazek PiszĂŞ poprawnie po polsku.

Awatar użytkownika
Michalk001
Weteran
Weteran
Posty: 431
Rejestracja: pn 27 gru, 2010
Lokalizacja: PiastĂłw

Re: NGK IRYDIUM CR7HIX

Postautor: Michalk001 » czw 24 mar, 2011

Trochę pojeździłem już na tej "irydowej" świecy i wykręciłem ją żeby sprawdzić jej kolor aby ewentualnie skorygować skład mieszanki. Kolor dobry bo ceglasty ale jedno mi się rzuciło w oczy - może rzeczywiście ma coś z irydem wspólnego, gdyż elektroda wewnętrzna wygląda jak nowa bez najmniejszego śladu nagaru, po prostu metaliczny wygląd nowości. Na zimnym silniku różnicy nie ma lecz powyżej 50 stopni silnik dostaje skrzydeł.
Zipp Salmo - aktualny przebieg: 52460km:
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 8130km)
(sezon 2014 - 8840km)
(sezon 2015 - 6887km)
(sezon 2016 - 7081km)
(sezon 2017 - 3855km)
(sezon 2018 - 9km)

Awatar użytkownika
ZiomeK
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 1577
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: LLU

Re: NGK IRYDIUM CR7HIX

Postautor: ZiomeK » czw 24 mar, 2011

Znalazłem na wikipedii: . W warunkach standardowych nie ulega działaniu tlenu, chloru, kwasów, ani zasad. Być może to ma jakiś związek z tym co piszesz.
"Z religiÂą czy bez, dobrzy ludzie bĂŞdÂą postĂŞpowaĂŚ dobrze, a Âźli – Âźle, ale zÂłe postĂŞpowanie dobrych ludzi jest zasÂługÂą religii." - Steven Weinberg


Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1284
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: NGK IRYDIUM CR7HIX

Postautor: Yautja » czw 24 mar, 2011

Irydowi nie straszny nagar,kwasy i osady :) Jak masz dobrze wyregulowany gaźnik to ta świeca wytrzyma dłużej niż silnik
Obrazek



Wróć do „Testy i Recenzje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl

 

 

cron