Postautor: Michalk001 » czw 24 mar, 2011
Trochę pojeździłem już na tej "irydowej" świecy i wykręciłem ją żeby sprawdzić jej kolor aby ewentualnie skorygować skład mieszanki. Kolor dobry bo ceglasty ale jedno mi się rzuciło w oczy - może rzeczywiście ma coś z irydem wspólnego, gdyż elektroda wewnętrzna wygląda jak nowa bez najmniejszego śladu nagaru, po prostu metaliczny wygląd nowości. Na zimnym silniku różnicy nie ma lecz powyżej 50 stopni silnik dostaje skrzydeł.
Zipp Salmo - przebieg do czasu sprzedaży 63538km:
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 8130km)
(sezon 2014 - 8840km)
(sezon 2015 - 6887km)
(sezon 2016 - 7081km)
(sezon 2017 - 3855km)
(sezon 2018 - 9km)