• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Polini Air Box

Testy i recenzje różnych produktów.
speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5241
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Polini Air Box

Postautor: speeder » pt 12 lis, 2010

Ostatnimi czasy wśród wielu żytkowników Ogarów,ten gąbkowy filtr powietrza z robił furorę. Na chwile obecną ten bum nieco się zmniejszył,ale wiele osób wciąż zadaje sobie pytanie czy warto? Postaram się znaleźć odpowiedź w tym artykule
Jeden z dystrybutorów tego produkyu bardzo go zachwala :
''Absolutny hit - Znany chyba wszystkim filtr powietrza Polini Blue Air Box.
Idealnie wykonany filtr powietrza Polini Blue Air Box to gwarancja najwyższej jakości.
Efektywny, niebieski filtr gąbkowy z czarną osłonką - całkowicie rozbieralny, co ułatwia czyszczenie i smarowanie.Niepowtarzalny wygląd.''
Filtr jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych,a także w wersji mini.
Wybór posiadamy również w rodzaju mocowania : pod kątem 90 stopni,32,lub o prostym krućcu,a także
o różnej średnicy :32,35,37mm
Postanowiłem zakupić filtr. Po założeniu należy wyregluować gaźnik,u mnie niestety z olbrzymią
dokładnością w posługiwaniu się śrubką od mieszanki.

Po regulacji postanowiłem wyruszyć w trase wytestować ten wynalazek.
W bezwietrzną pogodę,lub z wiatrem w plecy jest zauważalna,ale naprawde niewielka poprawa
wchodzenia na obroty,szczególnie w wyższym zakresie obrotów.NIestety pod wiatr pojawia się
denerwujący mankament- motorek dostaje za dużo powietrza i zaczyna mulić,nie chce kręcić wyższych
obrotów,w szczególności na 4 biegu. Kolejnym mankamentem jest zwiększony pobór paliwa,lecz w moim przypadku
niewielki.
Sprawą dość ciekawą jest zmiana gosu na bardziej ''mrucząco-basowy".
Jedni uznają to za plus ,inni za wadę .Dużym atutem jest łatwość demontażu
i czyszczenia gąbki o wielektorynm użyciu.

Podsumowując:
Filtr ten jest świetynym uzupełnieniem gaźników o większej średnicy,zestawów 72ccm,
silników 110 i 125 ccm.

Test odbył się na silniku o przebiegu 1410km,zmieniona fajka i przewód zapłonowy,reszta full seria


Wróć do „Testy i Recenzje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl