• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Testy i recenzje różnych produktów.
Awatar użytkownika
adam94pp
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 754
Rejestracja: śr 05 paź, 2011
Lokalizacja: Giby
Kontaktowanie:

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: adam94pp » śr 26 paź, 2011

piotrek350, Ja mialem identyczny tlok w 110 xD


Awatar użytkownika
piotrek350
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 467
Rejestracja: czw 06 sty, 2011
Lokalizacja: Wydminy

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: piotrek350 » śr 26 paź, 2011

Średnica chyba ta sama ale roznica polega w tym, ze ten moj tlok ma wycięcia na zawory ;p
Jaki¿ to motor piêkny i m³ody? I jaka to na nim dziewica? Zje¿d¿aj¹ z drogi im samochody, Œmigaj¹ przy œwietle ksiê¿yca. Ona mu krêci manet¹ do koùca, a on wci¹¿ podnosi obroty; Pewnie ju¿ rura jest ca³kiem gor¹ca, Pewnie znów wpadn¹ w k³opoty.

Awatar użytkownika
Fast
Weteran
Weteran
Posty: 375
Rejestracja: śr 08 cze, 2011
Lokalizacja: RacibĂłrz

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: Fast » śr 26 paź, 2011

Powiem krótko.

Mam 3,5 k, olej wymieniany okresowo *500km , 1000 i co 2000k, silnik chodzi jak nówkan zero oznak zużycia spadku kompresji więc podsumowując, jak dbasz tak masz.

Awatar użytkownika
Fast
Weteran
Weteran
Posty: 375
Rejestracja: śr 08 cze, 2011
Lokalizacja: RacibĂłrz

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: Fast » śr 26 paź, 2011

Hah co za ignorant nie mogę.

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: Alpen » śr 26 paź, 2011

Blurey, Japierdole może i są gówniane, tak jak reszta chińskich wytworów. Zastanawia mnie rzecz po co tu w ogóle jesteś, chyba tylko po to by wnerwiać ludzi. Masz całkiem inny motor i całkiem inny, super, mega, hiper silnik który jest nie podobny do naszych. Masz swoje forum to tam siedź.
Blurey pisze:Co to za gówniane silniki, co pokazują oznaki zużycia podczas praktycznie docierania? 3-4 tyś km? Żarty.

A co to za gówniane silniki które w pojemności 50ccm w ogóle nie mają siły jechać? Takie jak ty masz, nasze też nie są super szybkie ale szybciej przyśpieszają :]
modó³ wm mugen sport cdti


Awatar użytkownika
Fedex
Specjalista
Specjalista
Posty: 224
Rejestracja: śr 11 maja, 2011
Lokalizacja: KrakĂłw

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: Fedex » śr 26 paź, 2011

Blurey, Jak fabrycznie nowy silnik kosztuje nie całe 500 zł, to dobrze że on wo gule działa. Nie ma co wymagać bezawaryjności

Awatar użytkownika
adam94pp
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 754
Rejestracja: śr 05 paź, 2011
Lokalizacja: Giby
Kontaktowanie:

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: adam94pp » śr 26 paź, 2011

piotrek350, Chodzi mi o stan :) a ty Blurey, powoli zaczynasz wkur*** ludzi i cos mysle ze szybko wylecisz z tad :) takze ogon pod siebie i nie krytykuj bo za taka kase to bardzo dobry silniczek

Awatar użytkownika
piotrek350
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 467
Rejestracja: czw 06 sty, 2011
Lokalizacja: Wydminy

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: piotrek350 » śr 26 paź, 2011

Blurey, lepiej nie wchodzi mi w droge chlopie ;]
KamelMKS, oby słuzyl Ci chodzil tak jak najdluzej ;) tak jak mowisz..trzeba dbac o olej, nie dawać caly czas w pelną kite non stop ;p ja teraz ogarne ten silnik, wleje świerzy olej na nowe pierscienie i tłok i powninno być dobrze ;]
Jeszcze zdam relacje z efektów pracy ;)
Jaki¿ to motor piêkny i m³ody? I jaka to na nim dziewica? Zje¿d¿aj¹ z drogi im samochody, Œmigaj¹ przy œwietle ksiê¿yca. Ona mu krêci manet¹ do koùca, a on wci¹¿ podnosi obroty; Pewnie ju¿ rura jest ca³kiem gor¹ca, Pewnie znów wpadn¹ w k³opoty.

Awatar użytkownika
pavaczek
Administator
Administator
Posty: 664
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: Wójcin
Pojazd: Ogar 900 110cc

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: pavaczek » śr 26 paź, 2011

Blurey, myślisz, że w twojej super hiper chińskiej zetce silnik po hardkorowym użytkowaniu byłby jak igła? W każdym temacie, gdzie wytykane są słabości chińskich sprzętów zaczynasz pojazd i wgl i zachwalasz innego chińczyka. Jaki chińczyk jest każdy wie więc grzecznie proszę, byś swoje uwagi, o których każdy i tak wie, zostawił dla siebie a nie powtarzał na każdym kroku.
Wracając do tematu - mam zamiar sprawić sobie taki silniczek na wiosnę, nie mam kasy by zmieniać moto a założenie zestawu 72cc nie ma sensu bo mój silnik dostał równo po du*** już ;] teraz przynajmniej wiem jakby wyglądał silnik po moim użytkowaniu, które jest podobne do Piotrka :P

Awatar użytkownika
adam94pp
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 754
Rejestracja: śr 05 paź, 2011
Lokalizacja: Giby
Kontaktowanie:

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: adam94pp » śr 26 paź, 2011

Ja pozwole sobie na to zeby pochwalic sie moim starym tlokiem ;) wiedzialem ze za dlugo pale gume xD Obrazek

Awatar użytkownika
adam94pp
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 754
Rejestracja: śr 05 paź, 2011
Lokalizacja: Giby
Kontaktowanie:

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: adam94pp » śr 26 paź, 2011

Blurey, Jakos inni potrafia pisac tak ze mozna normalnie im odpowiedziec przeciez bylo wyraznie napisane ze byl katowany dlatego tak wyglada tlok olej nie wymieniany na czas to nie wina silnika tylko zaniedbanie a ty wylatujesz z tekstem ze zlom ok ale taki sam jak twoj a poza tym nie ma co sie dziwic znajdz w domu cos co nie jest chinskie zycze powodzenia

Awatar użytkownika
Lukas995
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 2531
Rejestracja: pn 29 lis, 2010
Lokalizacja: Besko

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: Lukas995 » śr 26 paź, 2011

Blurey pisze:wystarczy się spiąć i za 1200-1300 zł kupić na prawdę porządny (chiński) silnik


Pewnie silnik z Zetki 50 ? <figielek> <lol>

Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1365
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: Yautja » śr 26 paź, 2011

Po prostu wszyscy na forum są już przyzwyczajeni do silników i takie zużycie po 3000 km nikogo nie dziwi.Jednak gdyby spojrzeć na to jak Blurey no to ma chłopak rację.Zależy jak się na to spojrzy
Obrazek

Blu
Weteran
Weteran
Posty: 312
Rejestracja: ndz 26 gru, 2010
Lokalizacja: ZGL
Kontaktowanie:

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: Blu » śr 26 paź, 2011

Yautja

Wszyscy wiedzą, że mam rację, jest tylko problem tego, że mówiąc i pytając się, "czemu to gówno po 3000 jest padnięte" trafiłem w czuły pkt. bo wszyscy posiadają, chcą posiadać, a nawet posiadają gorzej wykonane silniki i po prostu poczuli to jak atak. Jak stado małp kogoś, kto wszedł nie na swoje terytorium. Jesli kogoś uraziłem, przepraszam, ale ludzie, to są tylko zwykłe silniki za 500 zł i nie każda opinia będzie pochlebna i łagodna.
[center] Obrazek [/center]

Awatar użytkownika
choinka
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 4223
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: SierakĂłw

Re: Silnik ZONGSHENG 125. test i opinia

Postautor: choinka » śr 26 paź, 2011

Jako moderator pozwolę sobie jeszcze napisać.
Ja wiem że ten silnik nie jest jakiejś super jakości, jak się coś zacznie dziać z nim to nie tragizuję tylko czekam aż objaw zacznie być bardzo odczuwalny i podejmuję właściwe kroki. Nie oczekuję od tego silnika wielkich przebiegów ważne żeby sezon wytrzymał nic więcej mi nie potrzeba.
Po części rozumiem Blureya bo raczej najnormalniejsze nie jest żeby nowy silnik po 3000km był dojechany trochę no ale co zrobić cena=jakość. Wnerwia mnie częste psucie się ale nic na to nie poradzę.
I ogólnie Blurey nie musisz od razu obrażać użytkowników jak to zrobiłeś w poście wyżej.



Wróć do „Testy i Recenzje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl