Nie mogę złego słowa powiedzieć na ten silniczek
pali, jeździ, nie wydaje ani nie bierze oleju.
Silnik mnie nigdy nie zawiódł, raz tylko ale to z winy gaźnika - odkręciła się śrubka od tej klapki przed przepustnicą tej od ssania, trzyma się na 2 śrubkach no i jedna się odkręciła i wpadła pod zawory, no i wykrzywiło jeden, wtedy uniemożliwiło to dalszą jazdę
Mam zrobione na nim ok 2700km więc nie tak dużo jeszcze. Też nie oszczędzam go w trasie, jedzie ile fabryka dała. Oczywiście bez żadnego palenia gumy, stawania na koło i podobnych akrobacji, jest użytkowany normalnie - do jazdy.
Teraz po zamontowaniu chłodnicy, mam nadzieję że wydłuży się żywot silniczka i olej zachowa dłużej lepsze właściwości.
Szkoda tylko że nie ma rozrusznika, ale to już mały szczegół. Ogólnie mogę go polecić i cieszę się że zakupiłem go wtedy kiedy były jeszcze dostępne, bo teraz co widzę te podróbki 110/125 to aż mnie mdli
I mam pytanie:
Jak wiadomo tłok tutaj jest większy jak w większości - 54mm.
Czy cylinder z tłokiem tym mniejszym 52mm podejdzie czy tam są inne rozstawy szpilek itd i tylko ten 54 ?