• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Silniki w Rometach i nie tylko

Awatar użytkownika
kuba2354
Weteran
Weteran
Posty: 306
Rejestracja: pt 03 gru, 2010
Lokalizacja: za 300 m. skrĂŞĂŚ w prawo
Kontaktowanie:

Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: kuba2354 » sob 04 gru, 2010

Hej. ;D
Niech każdy z nas wypowie się na temat, co sądzi o naszych silnikach. Jak wiadomo i nazwa forum głosi oczywiście silnikach 4T. Plusy i minusy mile widziane. ;D

Romet C1 Trial City.
+ Elastyczny
+ Ekonomiczny
+ Prosty
+ Manual
+ jeśli ktoś go dobrze dotrze długo nim pojeździ
+ znosi błędy młodych motocyklistów

- czasami ma swoje humory
- leżący cylinder
A zmienić to mozna by było tylko chłodzenie z powietrza na ciecz. ;D
Ew. chłodnica oleju.

//poprawiłem nazwę tematu bo w oczy raziła...
pavaczek
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 przez kuba2354, łącznie zmieniany 3 razy.
HONDA !

2T mooooc xd

http://zyciebikera.blogspot.com/ <-- mĂłj blog. : )


Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1365
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: Yautja » sob 04 gru, 2010

+Mało pali
+W miarę elastyczny
+Manualna skrzynia biegów
+Prosta budowa,każdy motocyklista się połapie

-Czasami awaria jest niewielka ale zaburza mocno prace silnika
-Awarie są niewielkie ale niektórym zdarzają się dosyć często
-Mała moc
Obrazek

Awatar użytkownika
ZiomeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1577
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: LLU

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: ZiomeK » sob 04 gru, 2010

U mnie:
+ogólny wygląd
+dobre przyspieszenie
+obrotomierz :)
+zaje^isty tłumik
+dobry v-max bez większego katowania (a raczej jego brak)
+nawet na 4 biegu z 60 można przyspieszyć jeszcze, trwa to wieczność, ale przynajmniej się da:D
+okrągła skrzynia biegów (N-1-2-3-4-N itd.)

-chyba tylko ta waga, 125 kg!
"Z religiÂą czy bez, dobrzy ludzie bĂŞdÂą postĂŞpowaĂŚ dobrze, a Âźli – Âźle, ale zÂłe postĂŞpowanie dobrych ludzi jest zasÂługÂą religii." - Steven Weinberg

Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1365
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: Yautja » sob 04 gru, 2010

Chodziło o silnik!A nie o motorower...
Obrazek

Awatar użytkownika
mateo2526
Majster
Majster
Posty: 105
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: OstrĂłw Mazowiecka

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: mateo2526 » sob 04 gru, 2010

U mnie :
+ Mało pali
+ w miarę dobra elastyczność,
+ dźwięk
+ Manualna skrzynia biegów
+ Prosta budowa
+ to że w ogóle ''jedzie'' xDD
czas na -

- częste wycieki
- moc


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: to&owo » sob 04 gru, 2010

+ piękny dźwięk,nie wycie jak w ścigach ale takie warczenie ,śliczne :)
+ oszczędność
+tanie części
+solidny

-mała moc i mn

Imp3r

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: Imp3r » sob 04 gru, 2010

Plusy

+ wytrzymały ( 28 070km ponad bez awarii silnika!)
+ prosta budowa
+ ekonomiczny, oszczędny
+ dużo części
+ dźwięk (nie to co te 2 suwy ze sportowymi tłumikami)
+ manual

Minusy

Nie mam co do silnika. Zadawala mnie on, nie potrzebne AM6.

Awatar użytkownika
prezes
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 435
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: SÂławoborze/Koszalin

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: prezes » ndz 05 gru, 2010

Plusy:
- mocny
- oszczędny
- manualna skrzynia biegów
- elastyczny
- dobra dostępność części
- tanie części
- tani tuning

Minusy:
- Słaba skrzynia biegów
- Słaby łańcuszek rozrządu

Awatar użytkownika
TaHa
Specjalista
Specjalista
Posty: 233
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: TaHa » ndz 05 gru, 2010

+spalanie
+lepsze od skuterów
+tanie zestawy naprawcze
+tani w naprawie
+nawet szybki
+dźwięk
+mało awaryjny

-jakość

Awatar użytkownika
mateusz167
Weteran
Weteran
Posty: 406
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: mateusz167 » ndz 05 gru, 2010

+spalanie
+dźwięk
+tani w naprawie
+manual

-mała moc

pindol

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: pindol » wt 07 gru, 2010

+leciutkie to
+tanie w utrzymaniu
+tanie części
+małe spalanie

-to prawie wogle nie jedzie jak na 72
-awaryjny
-że to chinol
-pękaja plastiki na mocowaniach
-jak się coś zepsuje to później jest reakcja łańcuchowa
-stosunek ceny do jakości
-bardzo nie stabilny jest za lekki

Pisał bym dalej ale jakoś mi rzal innych zagorzałych fanów jakiegoż to superowego ogara

Awatar użytkownika
mateusz167
Weteran
Weteran
Posty: 406
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: mateusz167 » wt 07 gru, 2010

pindol, Tu chodzi o silnik a nie o motorower.!!!

pindol

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: pindol » wt 07 gru, 2010

jaki motorower bo jest ich od usrania na rynku,

Spidi67
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1222
Rejestracja: wt 02 lis, 2010
Lokalizacja: ---

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: Spidi67 » wt 07 gru, 2010

Przy 72ccm sie dopiera zycie zaczyna ;)
manual
dosc elastyczny
fajny dzwiek po rozwierceniu komina
małe spalanie
<mysli> chyba to wszystko :D
<troll>

adrol

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: adrol » wt 07 gru, 2010

biorąc pod uwagę chiński silnik z ogarów itp.
plusy:
-duże możliwości tuningu
-małe spalanie
-manual
-bez problemu można zmieniać sprzęgła na półautomatyczne i odwrotnie, według uznania
-można "latać" na kole bez natychmiastowego zatarcia
-prosta konstrukcja
-możliwość założenia dodatkowego chlodzenia w postaci chłodnicy oleju
-dźwięk
-wysoka kultura pracy w dobrej 50ccm
-niska moc
-dobry wał

minusy
-słabe materiały wykończeniowe
-wszystkie śruby krzyżakowe powinny być imbusowe
-głowica e22 zamiast ABxx
-blokowane kanały w glowicy
-rozrusznik to kompletna pomyłka
-jak spadnie łańcuch na przedniej zębatce to nie unikniemy uszkodzeń
-słabej jakości zestawy 72ccm chińskie (szczególnie tłoki i zawory)
-wąski przelot oryginalnych kolanek wydechowych
-słaba dostępność części tuningowych
-korki zaworów powinny być takie przykręcane na 2 śruby
-za ciężkie popychacze zaworów
-motor trochę za bardzo nastawiony na oszczędność
-przełożenia skrzyni trochę za długie pomiędzy 3 a 4
-oryginalne gaźniki niskiej jakości
-cylinder żeliwny
-ciężkie magneto
-ciężkie sprzęgło

hmm i to by chyba było na tyle :)



Wróć do „Usprawnienia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl