Zipp shock
na silniku 50cm3 zrobione 13tys bez wycieków, problemów itp nigdy nic nierozkręcane oprócz korków zaworowych i kapy magneta, na silniku 110cm3 porażka przebieg 6700km pęknięty karter przy mocowaniu, 2 razy wypalony zawór wydechowy
na silniku stomp 140 wszystko pięknie silnik chodzi niema żadnych niepokojących dźwięków nic
nie puchnie,
nie przegrzewa się ale od początku jak go kupiłem to lekko dymi na niebiesko przy
przegazówce tak to
nie ma problemów małe spalanie 3-3,5l. Na przyśpieszenie i v-mav Derbi Senda ddr 70 airasal z wydechem yasuni za 1100zł
nie ma szans.
Sam motorek to tak: przez 23tys km 2 razy zmienione klocki, 2 razy linka sprzęgła, 2 razy linka licznika, 1 cały napęd i 2 razy tylna opona, z przodu jeszcze yuaxing
raz spalona żarówka tył, raz oby oby dwie przednie
włókno od
krótkich, tulejki wachacza i
wytrzaskane lagi przód
.
Silnik 140 i
wytrzaskane lagi
przyczyniły się do pęknięcia (takie 2 paski) za silnikiem takiego płaskownika, dałem do gościa który się zna na spawaniu, wzmocnił mi całe tamte miejsce +2 płaskowniki i jak
na razie po 1500km wszystko ok.
Motorka nigdy
nie pchałem do domu z powodu awarii, tylko z powoadu braku beny
12 ortograficznych. ładny wynik wiadomo co to oznacza... //pavaczek