• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Silniki w Rometach i nie tylko

Awatar użytkownika
Frugo
Uczeń
Uczeń
Posty: 31
Rejestracja: sob 19 lut, 2011
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Kontaktowanie:

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: Frugo » ndz 20 lut, 2011

W tych Via to minusem jest waga. Trochę ciężki ;)
ÂŻycie motocyklisty liczy siĂŞ w kilometrach, a nie w latach...
Obrazek
Obrazek PiszĂŞ poprawnie po polsku.


ziom12221
Specjalista
Specjalista
Posty: 177
Rejestracja: ndz 29 kwie, 2012
Lokalizacja: SzynkielĂłw

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: ziom12221 » pn 06 sie, 2012

+ekonomiczny
-wszystko sie psuje


JA JUŻ NIGDY NIE KUPIE CHŃSKIEGO GÓWNA

Awatar użytkownika
BeNeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2587
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Nienadowa
Kontaktowanie:

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: BeNeK » pn 06 sie, 2012

ziom12221, po uj odkopy jak i tak nic do tematu nie wnosisz ??

Jak dbasz tak masz... Przy odpowiedniej eksploatacji z prędkościami nie przekraczającymi 50km/h (bo do takich jest przystosowany) ten sprzęt może długo dupsko wozić...

Nie trzeba było kupować i teraz tylko narzekać...
Motocykl - uzaleÂżnia, pochÂłania czas i pieniÂądze, a czasem i nawet jest waÂżniejszy niÂż wÂłasna kobieta...

Pozdrawiam BeNeK
Lewa !!

michau_ek
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: ndz 19 cze, 2011
Lokalizacja: RacibĂłrz

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: michau_ek » pn 06 sie, 2012

tak sobie czytam ten temat.. no i "kultura pracy" przecież to ma wibracje jak sk***ysyn, gdzie tu kultura?

- wszystko w tym silniku jest plusem, nic nie moge mu zarzucić,
-stosunek jakość/cena jest w porządku
- jeden i ogromny minus - WIBRACJE.

a o nich chyba nie wspominano.

Awatar użytkownika
adam94pp
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 754
Rejestracja: śr 05 paź, 2011
Lokalizacja: Giby
Kontaktowanie:

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: adam94pp » wt 07 sie, 2012

Moj sasiad ma nakeda taki sam jak moj rocznik 2009 moj jes z 2010 ja mam nakrecone okolo 17tysiecy i jest wizualnie dobity a sasiada ma 10k ma oryginalne wszystkie czesci srubki z glowicy nic nie cieknie zero wyciekow wgl pracuje jak nowy tak wiec powiedzenie jak dbasz tak masz sie sprawdza a i zapomnialem dodac ze nie przekracza predkosci 50-60km/h :D


lamus1

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: lamus1 » ndz 23 wrz, 2012

+Manual
+Dużo części tuningowych
+czujnik biegów

-Krzyżakowe śruby to kompletna porażka
-Korki zaworów po ciut mocniejszym dokręceniu urywają się
-śruby M6 z łbem na klucz 8 to tandeta omykają się podczas odkręcania
-szpilki gwinty podczas dokręcania wyrabiają się
-wałek rozrządu powinien być zabezpieczony przed wysunięciem się z gniazda mi wysunął się i odkręciły śrubki przez co zablokował się łańcuszek rozrządu i pogięło zawory

Adrol co to jest ta głowica Abxx ? Masz może jakieś zdjęcia?

adrol

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: adrol » ndz 23 wrz, 2012

Głowica abxx (czyli ab23 itp.) jest to fabryczna głowica Hondy montowana od 1988 w większości tych silników, aż do końca produkcji w Daxach monkeyach i crf50, ma ona najmniejsze kanały, mniejszy zawór ssący i wałek rozrządu na łożyskach 42 i 28mm ogólnie nic ciekawego.
Najlepsze są stare głowice z 72ccm (lata 69-80) jeśli chodzi o osiągi, ale koszt to co najmniej 500zł, dobre do 88, można z tym polecieć pod 10KM i więcej ;)

zipp shock
Specjalista
Specjalista
Posty: 211
Rejestracja: pn 17 sty, 2011
Lokalizacja: chiny

Re: Silniki w Rometach i nie tylko

Postautor: zipp shock » czw 04 paź, 2012

Zipp shock
na silniku 50cm3 zrobione 13tys bez wycieków, problemów itp nigdy nic nierozkręcane oprócz korków zaworowych i kapy magneta, na silniku 110cm3 porażka przebieg 6700km pęknięty karter przy mocowaniu, 2 razy wypalony zawór wydechowy
na silniku stomp 140 wszystko pięknie silnik chodzi niema żadnych niepokojących dźwięków nic nie puchnie, nie przegrzewa się ale od początku jak go kupiłem to lekko dymi na niebiesko przy przegazówce tak to nie ma problemów małe spalanie 3-3,5l. Na przyśpieszenie i v-mav Derbi Senda ddr 70 airasal z wydechem yasuni za 1100zł nie ma szans.
Sam motorek to tak: przez 23tys km 2 razy zmienione klocki, 2 razy linka sprzęgła, 2 razy linka licznika, 1 cały napęd i 2 razy tylna opona, z przodu jeszcze yuaxing :p raz spalona żarówka tył, raz oby oby dwie przednie włókno od krótkich, tulejki wachacza i wytrzaskane lagi przód.
Silnik 140 i wytrzaskane lagi przyczyniły się do pęknięcia (takie 2 paski) za silnikiem takiego płaskownika, dałem do gościa który się zna na spawaniu, wzmocnił mi całe tamte miejsce +2 płaskowniki i jak na razie po 1500km wszystko ok.
Motorka nigdy nie pchałem do domu z powodu awarii, tylko z powoadu braku beny ;p

12 ortograficznych. ładny wynik :) wiadomo co to oznacza... //pavaczek
Ostatnio zmieniony pt 05 paź, 2012 przez zipp shock, łącznie zmieniany 2 razy.
DR.ALBONista rzÂądzi



Wróć do „Usprawnienia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron