Pierwszy post
Elo, zabieram się za przeróbkę silnika 125 na 200/250ccm. Mam problem z doborem odpowiednich części i wychodzi na to, że każdą część będę musiał kupować od innego sprzedawcy. O ile da się znaleźć u danego dostawcy wał, cylinder, głowice do dajmy np. 200ccm, to okazuje się, że przychodzi nam wał do 200, cylinder też a głowica do pojemności 150, 175 itp. kombinacji jest mnóstwo. Moim celem jest...
Ostatni post
Mówiąc o skrzyni miałem na myśli przełożenia, nie jej pancerność.
Nie sugerowałbym się do końca obiegowymi opiniami o wytrzymałości części, chyba, że ktoś je jakoś uzasadni. Przypuszczam, że większość opiera się na tym, że ,,kumpel kumpla miał 250 i poszła mu skrzynia".
Z drugiej strony do terenu możesz nawet woleć krótsze przełożenia, więc sam musisz sobie rozważyć.