• Nie masz uprawnień do korzystania z czatu.
@ afterweb « 22 mar 2019 11:34 »
założył nowy temat: Domowy Serwis i Lepszy zasieg
@ afterweb « 22 mar 2019 11:33 »
założył nowy temat: Domowy Serwis i Lepszy zasieg
@ Ryan « 22 mar 2019 11:30 »
@ Kuaczozor « 22 mar 2019 09:50 »
Chociaż przyznam, że mnie nastraszyłeś i z rana leciałem wąchać bagnet.
@ Kuaczozor « 22 mar 2019 00:03 »
Raczej nie, bardziej olejem. Ma co prawda dziwną konsystencję, ale poprzedni właściciel lał samochodowy jakiś, więc może to to.
Poza tym, gdyby mi 2litry paliwa do oleju zlały to powinienem mieć ze 3litry w misce olejowej, a nie zauważyłem, żeby w ogóle przybyło.
@ JOSEMORALES « 21 mar 2019 19:54 »
odpowiedział w temacie: Re: Ogar 900 by pavaczek
@ JOSEMORALES « 21 mar 2019 19:51 »
Kuaczozor pisze: Motor mi za dużo pali, weźcie coś doradźcie.
a olej czasem nie pachnie paliwem?
@ Pawel123 « 21 mar 2019 16:03 »
odpowiedział w temacie: Re: Junak 903 race 50/72
@ Kuaczozor « 21 mar 2019 14:12 »
Motor mi za dużo pali, weźcie coś doradźcie.
@ lukasz « 20 mar 2019 22:35 »
A raczej moderator, bo Josemorales czuwa, usuwa i deportuje zanim zdążę zauważyć. ;)
@ dzikilopez « 20 mar 2019 18:57 »
Czesem jakiś kretyn zaśmieci forum tysiącem reklam i admin musi sprzątać a tak po za tym to spokój :)
@ pavaczek « 20 mar 2019 16:28 »
żyje tu ktoś? :D
@ pavaczek « 20 mar 2019 16:25 »
odpowiedział w temacie: Re: Ogar 900 by pavaczek
@ Kuaczozor « 20 mar 2019 14:35 »
Ale to tam pal szesc. Ciekawszą historią jest to jak wyjąłem pływak, zmierzyłem poziom, po czym obniżyłem go o milimetr (z 16 na 17) i nagle gaźnik zaczął przelewać jak szalony. Musiałem wracać do domu ręcznie kontrolując dopływ kranikiem. Myslalem, ze jakis syf sie dostał po prostu, ale nie. Musiałem jeszcze o dobre 2mm odgiąć, żeby przestało przelewać.
@ Kuaczozor « 20 mar 2019 14:32 »
Nie chcę się kłócić. Są conajmniej trzy szkoły ustawiania gaźników i conajmniej dwie mówią o wpływie poziomu paliwa w gaźniku na pracę w związku z czym traktują to jako element strojenia gaźnika, a nie tylko zapobiegania przelewaniu.
@ lukasz « 18 mar 2019 18:46 »
odpowiedział w temacie: Re: Witojcie
@ Maciekfmb « 17 mar 2019 10:50 »
odpowiedział w temacie: Re: Problem z ciśnieniem oleju fmb 110
@ JOSEMORALES « 16 mar 2019 14:34 »
Kuaczozor zasada jest taka że ma nie przelewać paliwa i nie przerywać przy pałowaniu, jeżeli nie ma dokładnych instrukcji. A jak jest za dużo paliwa w mieszance to regulacja.
@ Kuaczozor « 16 mar 2019 08:41 »
Nie ma przelewać, ma być za dużo paliwa w mieszance. Tzn, cośtam czasem przelewa, bo końcówka odpływu jest wiecznie mokra, ale jak go wygiąłem, żeby sprawdzić ile, to przez cały dzień jazdy nic się nie zebrało.
@ JOSEMORALES « 15 mar 2019 23:57 »
odpowiedział w temacie: Re: Witojcie
@ JOSEMORALES « 15 mar 2019 23:55 »
Kuaczozor jeżeli się nie przelewa to jak miałby zalewać?
@ Kuaczozor « 15 mar 2019 16:41 »
Bo jeżeli masz na myśli to, czy się nie przelewa, to przecież nie jedyny wskaźnik.
@ Kuaczozor « 15 mar 2019 16:33 »
JOSEMORALES, jak? Nie znalazłem nawet seryjnych wartości dla pz30.
@ Ryan « 15 mar 2019 14:39 »
założył nowy temat: Witojcie
@ JOSEMORALES « 14 mar 2019 23:17 »
Kuaczozor to akurat łatwo sprawdzić
@ Kuaczozor « 14 mar 2019 15:55 »
Mam teorię, a mówi ona, że czarna moja świeca i duże zużycie paliwa bierze się ze zbyt wysokiego jego poziomu w gazniku.

Kto jest online


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl